– Det er viktig for meg at kundene våre opplever Labora som tett på
Han er både salgssjef og faglig rådgiver, og med handsfree-en nærmest limt til øret er han alltid klar til å besvare spørsmål fra våre kunder.
I det man kommer inn på kontoret til Bjørnar og Toril blir man møtt med et glis og noe slikt som; «Du har ikkje hørt den der historien om ho som va så voldsomt…».
– Handsfree-en er nærmest blitt en del av meg, det er det ingen tvil om, men det er jo langt mer praktisk sånn! Jeg er ofte i dialog med kunder som har problemstillinger eller trenger en litt mer utvidet gjennomgang av prøveresultater og eventuelle tiltak. Det er viktig for meg at kundene våre opplever Labora som tett på, og det oppnår man kun gjennom god dialog.
– Vi er jo også en konsultasjonstjeneste for de kundene som ser behovet for det. Jeg synes det er spennende å bli servert problemstillinger som vi får i oppdrag å løse på vegne av kunden, og vi øker jo selvsagt vår kompetanse jo vanskeligere spørsmålet er. Vi er nødt til å være på tå-hev og sørge for at vi er noen steg foran kundene våre og kunne spisse og tilpasse tjenestene våre der det trengs slik at kundene får tillit til vår kompetanse.
– Nå som vi for alvor har etablert oss i Tromsø også ser jeg frem til å skape flere kundeforhold nordover og levere våre tjenester til aktører i Troms og Finnmark.
Trenger dere å snakke med Bjørnar? Ring eller send en epost så tar han kontakt.